sábado, 7 de noviembre de 2009

Fetelor! am ghicit ceva, defapt nu eu am ghicit-o ci am luat ideea de pe un blog maghiar. M-am gândit de ce să nu facem şi noi un asemenea joc aici printre fetele creative din România, că suntem destule. Nu e aşa? Voi ce ziceţi?
Sper că şi la noi vom fi destuli pentru un asemenea joc. Acest joc de crăciun constă în următoarele:
- dacă îţi place ideea de a face cuiva un cadou şi de a primi de la cineva un cadou surpriză lasă un comentariu la acest post până la data 11 noiembrie ora 24,00
- trimite-mi te rog adresa ta poştală să pot trimite mai departe îngeraşului tău
- în 12 noiembrie eu voi face tragerea, voi trage pentru fiecare o perche.
- până în 15 noiembrie îţi voi scrie un email cu numele şi adresa persoanei căruia va trebui să faci ceva cadou, dar evident nu-ţi dau numele persoanei de la care tu vei primi ceva surpriză, acesta va fi secret până la primirea coletului.
- tu până la Crăciu va trebui să trimiţi cadoul perechi tale
- pentru realizarea cadoului poţi să alegi orice tehnică de lucru, tricotat, croşetat, cusut, tehnici creative, chiar orice numai important este să fie facută de tine
Hai fetelor, ce ziceţi? Vă place ideea? Sper că vom fi destul de multe :)
Dacă participi ar fi bine să promovezi şi tu jocul pe blogul tău.
Iar dacă nu ai blog nu este o problemă, poţi să participi şi aşa, scrii comentariul la acest post şi îmi trimiţi adresa poştală prin e-mail, şi te pun şi pe tine pe lista. Jocul este deschis chiar tuturor doamnelor şi domnişoarelor creative din toată ţara

PS: Ştiu eu că ar fi mai interesant ca să participă la acest joc persoane din toată lumea, dar la noi taxele poştale sunt enorm de mari, de exemlu un coleţel până la 1 kg în Ungaria este de 40 lei, taxă care nu de toată lumea poate fi acceptată din păcate. Sperăm că în viitor se vor schimba lucrurile, dar acum trebuie să ne conformăm.

Completare 1:
Tot mă gândeam cum să fac să particip şi eu, dar să fie şi pentru mine surpriză identiatea inageraşului, şi mi-a venit o idee. Cui voi face e clar, fac ca şi cu toţi participanţi, voi trage şi pentru mine o persoană cui va trebui să fac ceva. Iar ingeraşul meu va fi extras de soţul meu şi el va scrie adresa noastră prin e-mail către persoana respectivă. Vă promit că nu mă voi uita cine este, că îmi plac mult surprizele.
Încă ceva, vă rog să nu publicaţi pe bloguri articole cu cadourile, înainte de a primi persoana cadorisită, mai ales că precis vor fi persoane care doar în seara de ajun vor să deschidă pacheţelul.
Puteţi veni şi voi cu completări, orice idee este binevenită.
Să nu uitaţi să-mi trimiteţi adresele prin e-mail!

2 comentarios:

  1. Ciao Claudia!!!
    Quante segnalazioni!!! Ti auguro di vincere almeno uno di questi blog candy!!!
    Buona Domenica
    Ciao
    Maria Rosa

    ResponderEliminar
  2. mille grazie Maria Rosa pero diciamo che segnalo piu per promuovere che per vincere
    Buona Domenica anche a te!!!!
    Claudia

    ResponderEliminar